Selasa, 24 Mac 2009

Cerita Lawak Pendek 2

Get cash from your website. Sign up as affiliate. Cerita Lawak/ lucu 1: Bapa
Man: Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.
Ali: Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.
Man: Wow! Bapa kau keja apa?
Ali: Tukang gunting rambut.

Cerita Lawak/ lucu 2: Bahasa Inggeris
Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...! Apasal hah?
Anak: Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila giliran adik jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.

Cerita Lawak/ Lucu 3: Sudu
Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

Cerita Lawak/ Lucu 4: Mayat

Cikgu: Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.'
Hasan: Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah.

Cerita Lawak/Lucu 5: Tiru
Cikgu: Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam.
Bapa: Apa bukti awak?
Cikgu: Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkau tak tahu, aku lagi la tak tahu".

Cerita Lawak/ Lucu 6: Makan
cA: dari pagi tadi aku makan tak kenyang2 je?
cB: kau makan ape?
cA: makan angin...............................

20 ulasan:

miss syaniera 12 Mac 2011 3:18 PTG  

haha .. sumpah lawak .. =) .. keep it up keyh .

mamu 19 Mei 2011 3:28 PTG  

memang lawak sioottttt

jiwa 2 Jun 2011 6:15 PTG  

hahaa...klakar gleerr...like..likee...

Qaseh Natasha 25 Julai 2011 3:14 PTG  

gilosttt arhhh,,,, hahaha

aqiedah harun 5 Ogos 2011 3:34 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hazri amat ramli 2 Oktober 2011 2:11 PG  

kaw2 punye lawak!!!!!kihkihkih

Akili Zaman 27 Oktober 2011 10:35 PTG  

hehe...da follow...follow sy juga ya..

Pandji Sepdiano 7 Disember 2011 2:40 PTG  

kete, gatel, asu, wedus sia maling

Pandji Sepdiano 7 Disember 2011 2:41 PTG  

kete, asu, gatel, wedus sia maling koe

hany pertiwi 11 November 2012 3:19 PTG  

terimakaish atas cerita lawaknya , sangat lucu sekali

gambar lucu|cerita lucu

Nick Junier 2 Disember 2012 8:11 PTG  

hahaha , sumpah lawak , huhu , ^o^ keep it up ok

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP