Cerita Lawak Pendek 2

Cerita Lawak/ lucu 1: Bapa
Man: Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.
Ali: Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.
Man: Wow! Bapa kau keja apa?
Ali: Tukang gunting rambut.

Cerita Lawak/ lucu 2: Bahasa Inggeris
Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...! Apasal hah?
Anak: Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila giliran adik jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.

Cerita Lawak/ Lucu 3: Sudu
Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

Cerita Lawak/ Lucu 4: Mayat

Cikgu: Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.'
Hasan: Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah.

Cerita Lawak/Lucu 5: Tiru
Cikgu: Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam.
Bapa: Apa bukti awak?
Cikgu: Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkau tak tahu, aku lagi la tak tahu".

Cerita Lawak/ Lucu 6: Makan
cA: dari pagi tadi aku makan tak kenyang2 je?
cB: kau makan ape?
cA: makan angin...............................

23 ulasan:

@kmal.r berkata...

lawkla

miss syaniera berkata...

haha .. sumpah lawak .. =) .. keep it up keyh .

yusman udin berkata...

Ahakz :)

mamu berkata...

memang lawak sioottttt

jiwa berkata...

hahaa...klakar gleerr...like..likee...

Afieq Mizwan berkata...

hahaha
kelakarnya

Qaseh Natasha berkata...

gilosttt arhhh,,,, hahaha

aqiedah harun berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hazri amat ramli berkata...

kaw2 punye lawak!!!!!kihkihkih

Quiet Whisper berkata...

Lawak Lawak Lawak :{D

Akili Zaman berkata...

hehe...da follow...follow sy juga ya..

deadstreet berkata...

kelakar...hakhak.

Pandji Sepdiano berkata...

kete, gatel, asu, wedus sia maling

Pandji Sepdiano berkata...

kete, asu, gatel, wedus sia maling koe

HACKERS berkata...

Not bad :/

Sakinah Kinah berkata...

iterbaik lohh :P

hany pertiwi berkata...

terimakaish atas cerita lawaknya , sangat lucu sekali

gambar lucu|cerita lucu

Nick Junier berkata...

hahaha , sumpah lawak , huhu , ^o^ keep it up ok

nurul sharikamarul berkata...

Hahaha.terbaikkk

EL SHIZA berkata...

Ok

Muji Anto berkata...

http://ceritalawakgiler.blogspot.com/

faina sharil berkata...

Hahah

faina sharil berkata...

Hahah